четвер, 26 листопада 2015 р.

Висновок про педагогічну та методичну діяльність

Висновок
про педагогічну та методичну діяльність вчителя математики загальноосвітньої школи І - ІІІ ступеня с. Топільне
Герасим’як Тетяни Василівни
Герасим’як Т.В. має повну вищу освіту за спеціальністю «математика»,  працює у загальноосвітній школі І - ІІІ ступеня с. Топільне з 2012 року.
Грунтовна фахова підготовка, глибока ерудиція, різноманітний світ захоплень, власне бачення світу – все це притаманне вчителю Герасим’як Т.В.
За результатами атестації педагогу присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії».
Працює над науково-методичною проблемою «Нестандартний урок математики, як форма організації навчання». Широко використовує сучасні інформаційні комп’ютерні технології в реалізації власної педагогічної ідеї.
За час роботи у навчальному закладі зарекомендувала себе як відповідальний, досвідчений педагог та вмілий організатор. Здійснюючи навчально-виховний процес, вона застосовує диференційований підхід до навчання та виховання школярів, постійно знаходиться в пошуку ефективних форм і методів організації уроку. Проводить уроки з урахуванням вікових та психологічних особливостей учнів.
Творчий, мислячий педагог, який обізнаний з новинами психолого-педагогічної, математичної науки, сучасними освітніми технологіями, вона вміло застосовує інформаційно-комунікаційні технології, що дає змогу активно впроваджувати методи інтенсивного навчання, значно підвищувати ефективність уроків та поліпшувати якість знань учнів.
Тетяна Василівна постійно, враховуючи різні рівні розвитку пізнавальних здібностей учнів, проводить якісну підготовку до сприйняття нового матеріалу. Використовує прийоми індивідуалізації, раціонально організовує самостійну роботу учнів, активізує їх мислительську діяльність. Значну увагу приділяє розв’язанню задач різними способами, привчає учнів шукати найбільш оригінальні, раціональні розв’язки, що спонукає пригадати багато теоретичних фактів, методів і прийомів, проаналізувати їх з точки зору застосування до створеної в задачі ситуації. Розв’язання задач різними способами сприяє нагромадженню в учнів певного досвіду використання одних і тих же знань до різних питань, активізує навчальну діяльність школярів, прищеплює інтерес до предмета. Стимулюючи позитивну мотивацію учнів до виконання розумових та практичних дій, уроки проводить в атмосфері довіри та взаємоповаги.
Герасим’як Т.В. спрямовує свою діяльність на формування в учнів математичних знань, розвиток логічного мислення, створює у дітей творчий настрій, формує прагнення до пізнання.
Прищеплюючи в дітей бажання вивчати математику, вона проводить активну позакласну роботу, тому що вважає: найголовніше – це викликати інтерес до предмету, а потім постійно його підтримувати, розвивати, поглиблювати. Головним завданням вчителя є не «донести», «пояснити», «показати» учням, а організувати спільний пошук вирішення завдання, яке постало перед ними.
Бере активну участь в роботі шкільного та районного методичних об’єднань вчителів математики. Охоче ділиться своїми надбаннями з колегами школи, району.
Людина високої внутрішньої культури, грамотна та ерудована, педагог багато працює над підвищенням свого фахового рівня. Тактовна, витримана, товариська і доброзичлива, добре контактує з учнями, вчителями і батьками.





Завідувач методичним кабінетом ______________________ /В.А. Сидорук/

Немає коментарів:

Дописати коментар