Сучасна освіта – це освіта
для людини. Її стержнем є розвиваюча, культуротворча домінанта, виховання
здатності до самоосвіти і саморозвитку особистості, яка вміє використовувати
набуті знання і вміння для творчого розв’язання проблем, критично мислити,
опрацьовувати різноманітну інформацію, прагне змінити на краще своє життя.
Роль учителя є вирішальною у
процесах формування мислення, гартування характеру й виховання моральних
якостей учня. Щоб керувати процесом формування і розвитку здібностей учнів,
треба знати актуальні і потенціальні їх рівні. Водночас виникає проблема: якими
повинні бути умови середовища, щоб кожен школяр міг розвинути свої творчі
нахили й перетворити їх у творчі досягнення.
Переконана, якщо застосовувати на уроках математики нестандартні форми
навчання, то це буде сприяти:
· формуванню
в дітей таких якостей особистості, як самостійність, колективізм, уміння
планувати свою роботу, передбачати результати праці, відповідальність за
наслідки своєї діяльності, розвиток організаторських і комунікативних
здібностей;
· мотивації
підростаючого покоління до ефективної трудової й навчальної діяльності;
· підвищенню
інтересу школярів до навчання.
Мета і гіпотеза мого дослідження обумовили постановку таких завдань:
· проаналізувати
літературу з даної теми;
· вивчити
стан проблеми в практиці викладання математики;
· розробити
методику нестандартних форм навчання учнів на уроках математики.
Немає коментарів:
Дописати коментар