Методична робота

Сучасна освіта – це освіта для людини. Її стержнем є розвиваюча, культуротворча домінанта, виховання здатності до самоосвіти і саморозвитку особистості, яка вміє використовувати набуті знання і вміння для творчого розв’язання проблем, критично мислити, опрацьовувати різноманітну інформацію, прагне змінити на краще своє життя.
Роль учителя є вирішальною у процесах формування мислення, гартування характеру й виховання моральних якостей учня. Щоб керувати процесом формування і розвитку здібностей учнів, треба знати актуальні і потенціальні їх рівні. Водночас виникає проблема: якими повинні бути умови середовища, щоб кожен школяр міг розвинути свої творчі нахили й перетворити їх у творчі досягнення.
Переконана, якщо застосовувати на уроках математики нестандартні форми навчання, то це буде сприяти:
· формуванню в дітей таких якостей особистості, як самостійність, колективізм, уміння планувати свою роботу, передбачати результати праці, відповідальність за наслідки своєї діяльності, розвиток організаторських і комунікативних здібностей;
· мотивації підростаючого покоління до ефективної трудової й навчальної діяльності;
· підвищенню інтересу школярів до навчання.
Мета і гіпотеза мого дослідження обумовили постановку таких завдань:
· проаналізувати літературу з даної теми;
·  вивчити стан проблеми в практиці викладання математики;
· розробити методику нестандартних форм навчання учнів на уроках математики.

Немає коментарів:

Дописати коментар