четвер, 26 листопада 2015 р.

Анкета

Анкета
учасника ІІ (обласного) туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016»
1.      
Прізвище, імя, по батькові
Герасим’як Тетяна Василівна
2.      
Дата народження
 ...
3.      
Домашня адреса з поштовим індексом
Волинська область, Рожищенський район, м. Рожище,...
4.      
Мобільний телефон
 ...
5.      
Електронна пошта
g-t-v@ukr.net
6.      
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом
·                   у 2002 році Волинський державний університет імені Лесі Українки спеціальність «Математика», кваліфікація бакалавр математики;
·                   у 2007 році Волинський державний університет імені Лесі Українки спеціальність «Математика», кваліфікація математик, викладач.
7.      
Стаж роботи:
загальний
10
педагогічний
10
8.      
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту), телефон з кодом, електронна адреса
Загальноосвітня школа І - ІІІ ступеня с.Топільне, top_school@ukr.net. 0(268)93116
9.      
Посада
Вчитель математики
         10.                      
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст другої категорії
      11.                      
Звання
-
      12.                        
Класи, в яких викладаєте
7, 9 класи

 13.                      
Посилання на власний Інтернет-ресурс
topilnemathem.blogspot.com
      14.                        
Педагогічне кредо
«Навчаючи – навчаюсь»
       15.                        
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте
(обсяг до однієї сторінки)
Моя професія – це мій поклик!  Вона не лише місце роботи, вона – другий дім, в якому  є свої радощі, турботи й проблеми…
Одне із завдань, яке ставлю перед собою – викликати інтерес учнів до навчання, розвивати пізнавальні можливості, активізувати їх розумову діяльність. Саме тому стараюся подавати програмовий матеріал цікаво та вмотивовано, в чому мені допомагають нестандартні уроки, на яких використовую найрізноманітніші освітні новації, а перевагу надаю інтерактивним методам навчання. Урок-гра, урок-конференція, урок-доповідь, урок-дослідження, урок-подорож, та інші дають змогу  учням краще розкритися, показати свою безпосередність. Працюючи, стараюся «не сковувати дитину, а звільняти; не згинати на догоду своїм уявленням, а розпрямляти; не стримувати, а підтримувати; дати всі можливості для фантазії, уявлень, відкриттів!»
Необхідно забезпечити учня багажем знань з допомогою взаємодії з учителем, з іншим учнем, з групою. Винятково важливою для мене, як для вчителя математики, є проблема розвитку творчих здібностей учнів та підвищення їх активності на уроках математики. Адже, в основному, вивчення предмету спрямоване на проходження програми, а не на розвиток мислення дітей.
Працюючи в сільській школі, переконана у гіпотезі А.М.Колмогорова: «Успіхи у навчанні і розвитку не повинні залежати від місця проживання, а таланти «розподілені» по різних регіонах країни рівномірно».

        16.                        
Автопортрет учасника «Я – педагог і особистість»
(у формі есе обсягом до однієї сторінки)
Я, Герасим’як Тетяна Василівна, вже 10 років працюю вчителем математики. Свою професійну діяльність розпочала в загальноосвітній школі І – ІІІ ступеня с. Доросині. Зараз працюю в загальноосвітній школі І – ІІІ ступеня с. Топільне.
Професію вчителя обрала, оскільки це одна з найбільш творчих і складних професій, яка поєднує науку та мистецтво. Ця професія споріднена з працею письменника, режисера і постановника, актора, педагога, психолога та науковця. А ще, завдячуючи своєму вчителеві математики Мандзюку  Михайлу Онуфрійовичу. Саме про нього слова В.О. Сухомлинського: «Велика виховна сила школи народжується там, де у людини, перед якою тільки відкривається життя, є улюблений учитель».
Колись я опитала своїх учнів: «Яким вони хочуть бачити свого вчителя?» І на перших місцях були такі якості: доброта, уважність, почуття гумору, такт, акуратність. Тому я стараюся в собі ці якості підтримувати, адже без спільної мови з учнем не можна досягнути хороших результатів. Сім’я, улюблена справа, дружба, відповідальність, чуйність, порядність, доброзичливість – загальнолюдські цінності, на яких будую своє життя. Живу за принципом: «Цінуй те, що маєш, але не зупиняйся на досягнутому».
Дуже швидко плине час. Кожен день в школі не схожий на попередній. Щось немов затягує й манить, заворожує так, що не помічаєш як біжить час, виростають діти, ти мудрішаєш та не уявляєш свого життя без них: білявих, чорнявих, веселих та задумливих, які щодня дивують і засмучують, через них, непосидючих, хочеться працювати, жити і творити.
І дуже приємно, коли з натовпу лунає: «Доброго дня, Тетяно Василівно!»


Даю згоду на внесення інформації до бази даних та публікацію матеріалів у періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням

24 листопада 2015р.                                               Герасим'як Т.В.

2 коментарі: